6 Kasım 2012 Salı

Şeytanların olduğu yerde benim ne işim var?..

.
Bir gün bir müşrik geldi. Peygamber efendimize çok ağır hakaretlerde bulundu, çok şeyler söyledi.
Resulullah Efendimiz hiç cevap vermiyordu, sadece dinliyordu.
Orada bulunan Hazret-i Ebu Bekir dayanamadı:
-Yeter, bu Allah’ın Resulü, günahtır!
Sen ne mel’un adamsın, Hazreti Peygambere böyle şeyler söylenir mi? dedi.
Resulullah efendimiz çok üzüldü ve kalkıp orayı terk etti.
Arkasından Ebu Bekr-i Sıddık koşarak gitti:
-Ya Resulallah, dayanamadım, çok gücüme gitti.
Bir kabahat mi yaptım, kalbinizi mi incittim? dedi.
Peygamber efendimiz buyurdu ki:
-Ya Ebâ Bekr, o bana öyle hakaretler yaparken, biz sabrederken, aramızda melekler dolaşıyordu.
Sen işi münakaşaya, öfkeye dökünce melekler gitti şeytanlar doldu.
Şeytanların olduğu yerde benim ne işim var?..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder